.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
توزیع کالاهای اساسی ویژه ماه رمضان در مازندران
مسؤول ستاد تنظیم بازار جهاد کشاورزی مازندران گفت: باتوجه به در پیش بودن ماه مبارک رمضان در زمینه تولید موادغذایی مشکلی نداریم و به میزان کافی در کشور موجود است.

به گزارش شمال نیوز، سلیمان حاتم‌نژاد امروز درباره توزیع کالاهای اساسی و وضعیت تنظیم بازار باتوجه به در پیش بودن ماه مبارک رمضان اظهار کرد: باتوجه به جلسات مختلفی که در زمینه طرح ضیافت برگزار شد مقرر شد 4هزار و 822 تن شکر با قیمت مصوب 3هزار و 400 تومان برای مصرف خانوار در ماه مبارک رمضان اختصاص یابد.

وی افزود: درحال حاضر عاملان خرید درحال انجام اقدامات لازم هستند تا هفته آینده شکر بین فروشگاه توزیع شود و در اختیار خانوار قرار گیرد.

مسؤول ستاد تنظیم بازار جهاد کشاورزی مازندران اضافه کرد: 800 تا یک‌هزار تن سهمیه برنج برای استان مازندران درنظر گرفته شده که از هفته آینده بین شهرستان‌های غرب و شهرهایی که کشت برنج کمتری دارند ازطریق تعاون روستایی توزیع خواهد شد.

حاتم‌نژاد درباره قیمت بالای خرما در بازار مازندران، بیان کرد: خرما به میزان کافی در کشور داریم ولی به‌دلیل اینکه قیمت آن مصوب نیست و همچنین باتوجه به انواع مختلف نمی‌توان قیمت آن را به‌صورت واحد اعلام کرد اما برای جلوگیری از کمبود و همچنین افزایش قیمت در ایام رمضان توزیع آن در دستور کار قرار دارد.

وی بیان کرد: برای ماه مبارک رمضان مشکلی در زمینه روغن نداریم و به میزان کافی در فروشگاه‌های استان توزیع می‌شود.

مسؤول ستاد تنظیم بازار جهاد کشاورزی مازندران درباره قیمت مرغ و توزیع آن در ماه مبارک رمضان، تصریح کرد: باتوجه به برنامه‌ریزی خوبی انجام شده و اختصاص نهادهای کشاورزی دولتی در اختیار اتحادیه و تشکل‌ها شرایط مطلوب شده و قیمت این محصول از 11 هزار و 500 تا 11 هزار و 800 تومان براساس برند متفاوت است.

حاتم‌نژاد یادآور شد: در زمینه تأمین گوشت قرمز نیز در ماه مبارک رمضان 5هزار تن در کشور اختصاص دادند که از این میزان بین 70 تا 100 تن در این ماه با قیمت ستاد تنظیم بازار در بازار مازندران توزیع می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه در زمینه تولید مواد غذایی مشکلی نداریم و به میزان کافی در کشور موجود است، گفت: قیمت پیاز نیز به 5 تا 6هزار تومان رسیده و قیمت میوه و تره‌بار نیز در ماه مبارک رمضان کاهش می‌یابد./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.176 seconds.